lørdag den 5. oktober 2013

Nye Maileg-nisser købt hos Møllegaarden!

Ja ja jeg ved godt det ikke er jul endnu - men......Møllegaarden har fået de nye Maileg nisser hjem og dem kunne jeg ikke stå for. Jeg er så glad for dem allesammen <3

Glæder mig til jeg snart skal se mine gamle Maileg nisser :) 


Julemanden er jeg sikker på bliver populær. Han er bare så flot! Hans jakke er strikket og bare se hans flotte skæg. Jeg er vild med ham. Han måler 100 cm. 


Marie og Magnus i Medium har jeg også købt, de er så fine i tøjet. Marie i den uldne kjole og de fine fletninger og Magnus med den fine vest og halstørklæde. De måler 50 cm. 


De 6 nisser der sidder ved siden af hinanden er mini-nisser som måler 33 cm. De er så fine og kan nemt placeres alle vegne i huset :) 


På billede nr. 10 sidder den lille søde julemand med sæk (micro)Han måler 19 cm. 


Jeg har i mange år samlet på Petit Noël nisserne, så selvfølgelig skulle jeg også have nr. 13. Højden på denne er 12 cm. Man kan også købe dem der hedder Noilly Noël, de er 20 cm i højden. 


Jeg håber at i vil kigge forbi Møllegaarden for de har et stort udvalg af Maileg nisser <3 Der er mange flere at vælge i mellem, end dem jeg har købt . 


Maileg nisserne hos Møllegaarden finder i her


Husk at Møllegaarden også er på facebook


Håber du vil nyde billederne og få inspiration til dine Maileg nisser <3 

knus Birgitte
























































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte 

9 kommentarer:

  1. Hvor er de bare flotte, nu varer det vist heller ikke længe, før jeg må igang med at handle Maileg, skal lige se hvad jeg har fra sidste år :-)

    Ha´en dejlig weekend

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig allerede til at se nisserne fra sidste år. (Kan ikke huske dem alle) ;))
      Rigtig god weekend til dig også søde.
      Knus Birgitte

      Slet
  2. Hvor er de fine. Jeg holder meget af Mailegs nisser :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Bente :)
      Det samme gør jeg. De er så flotte allesammen.

      Fortsat god weekend.
      Mange hilsner
      Birgitte

      Slet
  3. Hvor er de fine :0) Jeg var så heldig at få et par Maileg nisser for et par år siden af min mor, og nu er de også noget af mit favorit julepynt.. Måske skulle jeg kigge efet et par nye til selskab ;0)
    Rigtig god weekend til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak <3
      Jeg er også glad for alle mine. De er så flotte i tøjet :)
      Det bliver spændende når vi skal se hinandens julepynt i blogland. Det glæder jeg mig til.

      Fortsat god weekend og tak fordi du kiggede forbi.
      Knus Birgitte

      Slet
  4. Ahhhhhh altough I have an uncountable number of Maileg Pixie's, I guess I have to buy some new ones this year :)

    Have a great day,

    Tracey-Ann

    SvarSlet
  5. Yes, Maileg pixies are beautiful. :)
    You must have some of the new they are so fine.

    Thank you for stopping by my blog.

    Have a nice day.
    Hugs Birgitte

    SvarSlet
  6. Det er nogle herlige nisser, du har fået dig. Jeg glæder mig også til at jeg skal hente julepynten frem :-)

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte