mandag den 30. december 2013

Maileg Petit Noel, Noilly Noel og -nisser - Julen 2013

Så er julen slut hos mig. Jeg har pakket alt mit julepynt ned og er ved at gøre klar til Nytår. 

Den idé med at tage et billede samlet af alle mine Maileg nisser har jeg fået af min søde veninde Susi. Det er en rigtig god idé. 

Trommerne til ventre i billededet er fra Walther og Co og dem til højre er fra Ib Laursen. 

Vi har konstant gråvejr med regn og overskyet, så det er næsten umuligt at tage billeder. 
Jeg har forsøgt, så i også kan se Maileg Petit Noel og Noilly Noel. 

Jeg har samlet de små i mange år og nogle har jeg bl.a købt hos Møllegaarden.dk og Gabrielles.dk <3

Min veninde Susi har den skønne blog Velkommen Hos Indretning Med Farver som du finder lige her

Rigtig god dag. 
Knus Birgitte 



























































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte