torsdag den 9. januar 2014

Nyt katalog fra Hübsch 2014!!

Wauuu hvor er der mange flotte ting i det nye katalog fra Hübsch. 

Jeg er vild med rigtig mange af deres møbler. Der er skabe med små rum, vitrineskabe, skamler, stole, kurve, tavler og meget meget mere. 

Deres lamper kunne jeg også godt bruge et par stykker af og især de mange lanterner, som der er rigtig meget brug for nu i den mørke tid. 
På den sidste af mine collager kan i se en trådkurv, den står på min ønskeliste til alle mine tæpper ;) 

I skal heller ikke snyde jer selv for at se de flotte bånd på træruller!

Jeg kunne blive ved med at skrive hvad i skal se ;) Jeg synes, at i selv skal kigge i det flotte katalog og som i finder lige her 
På deres hjemmeside findes en oversigt over "Forhandler"

Husk Hübsch er også på facebook :) 

God fornøjelse med det nye katalog.
Knus Birgitte 









Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte

2 kommentarer:

  1. Der er mange smukke sager igen i år, kunne købe mig fattig i nogle af deres reoler og hylder, de er så fede.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Det kunne jeg også. Jeg kunne godt bruge den store trådkurv til min tæpper. Den ville passer perfekt her hos mig ;)
    Jeg har faktisk også forelsket mig i det lille skab med skufferne i. Det er så fint. <3

    Rigtig god aften søde.
    Stort knus Birgitte

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte