torsdag den 28. august 2014

Flotte juleting fra Ib Laursen 's nye kollektion

I mit sidste indlæg viste jeg nogle nye juleting fra Ib Laursen som Møllegaarden.dk har fået i sin webshop. 

Jeg kunne jo ikke lade være med at købe det nye juletræskilt fra Ib Laursen. Det er så flot!

Juletræskiltet, kammerstagen, servietterne og de 4 emalje-bægre med tal er fra Ib Laursens nye kollektion efterår-jul 2014, og de kom også i min indkøbskurv. 

Måske er det for tidligt at vise lidt juleting, men jeg måtte bare skynde mig at bestille det flotte juletræskilt for jeg tror, at det bliver en stor succes og tænk hvis det blev udsolgt :) 
De fine bægre med nr. på skal jeg bruge til advent. 

Vi tænker på fuglene hjemme hos os. Jeg købte en ekstra fuglekugleholder og en stor foderautomat i zink, begge dele er også fra Ib Laursen. 

Møllegaarden.dk-Ib-Laursen-nyheder
Møllegaarden.dk-Ib-Laursen
Møllegaarden.dk

Mit indlæg med nye ting fra Ib Laursen 

Jeg håber i vil nyde billederne. 
God dag.
Knus Birgitte 
















































Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar. 
Det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

4 kommentarer:

  1. Smiler - ja, tænk nu hvis det blev udsolgt :-) Pludselig er det jul, så det er fint at være forberedt. Dine advents kopper, kan jeg rigtig godt lide.
    Jeg har "julet" et par måneder, med design til 3 forskellige blade her i sommeren :-)
    Knus Gitte

    SvarSlet
  2. Jeg smiler også :) Det er klart du skal være i gang i mange måneder før det bliver jul. Det er rigtig, det er godt at være forberedt.
    Jeg ønsker dig god dag søde Gitte.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine ting - specielt skiltet er super flot. Knus fra Anne

    SvarSlet
  4. Mange skønne sager og smukke billeder.
    Har også fået mit og det er bare super flot <3

    Tak fordi du linkede.

    Knus Susi

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte