tirsdag den 26. august 2014

Nyheder fra Ib Laursen

Hvor er der kommet mange nyheder fra Ib Laursen hos Møllegaarden.dk, selv juletingene er begyndt at komme

Jeg ved godt, at det måske er for tidligt med juletingene,  men jeg har lavet en collage med nogle af de flotte ting. Jeg er især vild med den flotte røde kammerstage og det store flotte røde træskilt. Hvor ville jeg gerne eje dette. 
Jeg må igang med at skrive en ønske-seddel. ;) 

Via linkene nedenunder finder i bl.a. de nye ting fra Ib Laursen og det nye flotte katalog fra Ib Laursen.


Andre af Ib Laursens kataloger finder i på min blog. 

Jeg ønsker jer en rigtig god dag. 
Knus Birgitte 




























Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar. 
Det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

1 kommentar:

  1. Fristelser fristelser…utrolig mye fint - som alltid må jeg legge til - hos IB LAursen!!!! gleder me gl det kommer i butikkene ;)
    TOveklem .)

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte