torsdag den 21. august 2014

Skøn dag hos Gabrielles.dk

Jeg har været til Gabrielle-dag hos Gabrielles.dk. Sikke et skøn arrangement som min veninde der har bloggen Velkommen Hos Indretning Med Farver havde stået for at arrangerer. 

Jeg havde glædet mig rigtig meget til at møde alle de søde piger der havde tilmeldt sig.
Jeg skulle for første gang møde en sød blogger Gitte, som jeg har skrevet meget med. Hun var ligeså sød at tale med, som jeg havde forstillet mig. Det var ligesom at tale med en veninde, som man har kendt i mange år. 
Hun har bloggen En Kreativ Verden Hun er utrolig kreativ, så den er et besøg værd. 

Gitte havde en gave med til mig, som hun selv havde lavet. Hun havde hæklet den sødeste flagvimpel med bogstaver, hvor der står HURRA. Jeg har hængt den op selvom vi ikke har fødselsdag hos os lige nu. Tusind tak søde Gitte, den er jeg rigtig glad for. 

På det første billede kan i se Gitte og jeg :) Billedet af den flotte kage har jeg lånt af Gitte. 
I kan også se Gabrielles.dk flotte showroom. 
I kan følge Gabrielles.dk på facebook  der skrive hun, når hun har nye datoer for arrangementer, hvor i kan tilmelde jer og være med til sådan en skøn dag. 
Her finder i Gabrielles.dk webshop.

Jeg fik selvfølgelig også handlet lidt og mine køb kan i se på mit næste indlæg på bloggen. 

God dag. 
Knus Birgitte 





























































Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar. 
Det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

8 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud, mange skønne sager.

    Flotte billeder som altid..

    Må med en anden gang.

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Du var savnet søde <3
      Det var en hyggelig dag og Gabrielle har mange flotte ting og et flot showroom.
      God dag.
      Knus Birgitte

      Slet
  2. Ja, det var en rigtig hyggelig dag :-) Fine billeder og tak for link søde, Birgitte <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at møde dig søde <3
      Tak for lån af billedet af den flotte kage og for den flotte gave <3
      Knus Birgitte

      Slet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud - sikke fine billeder og sikke en lækker kage - mums. Dejligt billede af dig. Knus Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en dejlig dag Anne og det var en god kage :)
      Tak søde <3
      Knus Birgitte

      Slet
  4. Et rigtig godt billede af dig og en lækker kage, ville ønske jeg var med

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Sofie <3
      Det var en rigtig god kage vi fik og en hyggelig dag.
      God dag.
      Knus Birgitte

      Slet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte