fredag den 28. november 2014

Black Friday hos Møllegaarden

Her kan i læse Nyhedsbrevet fra Møllegaarden. 





Black Friday udsalg på Møllegaarden!
50% rabat på mange af vores varer!


”Black Friday” - hvad er nu det? "Black Friday" har været en tradition i USA i mange år. Det er dagen efter ”Thanksgiving”, hvor mange amerikanere har en fridag og bruger den til at komme i gang med deres juleindkøb. Mange butikker åbner meget tidligt om morgenen og har særlige tilbud denne ene dag.
Så nu vil jeg også gerne starte denne tradition, og for at sparke det hele godt i gang, besluttede jeg at udsalget skal vare hele weekenden! Er du spændt på at finde ud af, hvilke af mine varer, der er til halv pris? Du kan finde ud af det her: www.mollegaarden.dk, men ikke før fredag den 28. november kl 00:01. Udsalget varer indtil søndag den 30. november kl. 23.59!

Jeg håber i får gjort nogle gode køb og måske allerede nu får købt julegaver til en god pris. 

Husk at tilmelde jer nyhedsbrevet og se de gode tilbud på Møllegaarden.dk 

God dag. 
Knus Birgitte 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte