onsdag den 17. august 2016

Dejlig ferie på Fyn

I år var min mand og jeg på en uges sommerferie i det syd-fynske. 

Det var flere år siden vi har været der og selvom vi ikke havde det bedste vejr, var det en skøn ferie - for der er jo dejligt på Fyn. 

Vi boede i Svendborg og besøgte Thurø - Tåsinge - Langeland, loppemarked i Odense og Kirsebærfestival i Kerteminde. 


I Kerteminde besøgte vi bl.a. Sarkel Antik Hvor var der mange fine ting. Det er sådan en skøn butik. Hvis i kommer til Kerteminde, så snyd ikke jer selv for at besøge butikken. 

På Langeland så vi bl.a. vilde heste og besøgte Bagenkop Havn. Så Tranekær Slot (udefra). Dagen startede med overskyet og endte med det smukkeste solskinsvejr. 

Jeg håber i vil nyde billederne og jeg ønsker jer en dejlig dag. 

Knus Birgitte 
























































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte