tirsdag den 2. august 2016

Krydstogtskib til Hundested

I morgen den 3. august 2016 ankommer der igen Krydstogtskib til Hundested. Det glæder vi os til :) 

Der vil være stor aktivitet på havnen ligesom der er arrangeret ture i området for passagererne. 

Her kan i læse mit indlæg sidst da krydstogtskibet MS Braemar var i Hundsted. 

Krydstogtskib til Hundested 

I kan læse mere om om det på VisistNordsjælland og i vores lokale avis Halsnæs-avis:

Halsnæs Avis 
VisitNordsjælland/krydstogtskib/Hundsted
VisitNordsjælland/Hundsted

På havnen i "Værftet" vil jeg være at finde, hvor jeg har en stand med Loppeting. 
Jeg håber vi ses <3
Værftet, Nordre Beddingsvej 14, Hundested Havn

Billederne er fra sidste besøg. 

God dag i Hundested. 

Knus Birgitte 











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte