mandag den 29. august 2016

Ny Give Away

Det er firmaet Roser er røde der har sponsoreret denne smukke Give Away 

Billederne herover er venligst udlånt af Carina fra Roser er Røde

Jeg trækker en vinder onsdag den 7. september 2016 

Roser er røde er forhandler af det smukke porcelæn af Susie Watson Designs. 
Roser er røde har andre mærker i sin butik bl.a. Emma Bridgewater, Giftshop, Ib Laursen, Strømshaga og flere endnu. I kan se det hele i webshoppen Rosererrøde.dk eller i butikken i Allerød.
Jeg har besøgt butikken flere gange, det er sådan en hyggelig butik hvor man altid føler sig velkommen. 

Husk at der altid er gode tilbud at finde og lige nu kan du bl.a spare penge på nogle af Susie Watson Designs seriene. 

Her finder du linkene: 


          ..................................................................................

Du kan max få 6 lodder, husk at skrive din mail-adresse hvis du ikke har en blog :) 

For at være med kan du få lodder på følgende måder, 1 lod for hver af følgende: 

  • for at være fast læser her på bloggen eller skrive en kommentar  
  • for at følge Roser er røde  Instagram eller Facebook 
  • for at følge mig på Instagram eller Facebook Havets Sus
  • for at lægge min blog på din blogrulle/liste
  • for at linke min Give Away på din blog
  • for at dele denne Give Away på facebook


Altså kan du samle ialt 6 lodder 

Held og lykke 
Knus Birgitte 







12 kommentarer:

  1. Det er en fin give away. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder, tak.

    SvarSlet
  2. Jeg deltager gerne med 3 lodder
    Marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  3. Uhh, den er fin! Og mig som altså har noget med kander, nye og gamle, store og små, røde og blå, prikket og blomstret - jeg elsker dem alle :) Jeg deltager rigtig gerne med 3 lodder :)
    God aften her fra :)
    KH Trine - mail: fruamstrup@gmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg snupser 3 lodder.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. For en fin giveaway. Eg tar to lodd og krysser fingrene:-)

    SvarSlet
  6. Smider tre lodder ind. Følger både dig og roser på Facebook og dig på Bloglovin. Krydser fingre

    SvarSlet
  7. sikke en smuk kande, jeg vil gerne havde et lod
    er også helt vild med kanden med blomster i.

    SvarSlet
  8. Nu er søde Carina gavmild igen, med denne smukke Give Away der vil pynte hvor den end havner. Må gerne være hos mig😘

    SvarSlet
  9. Forsøger at navigere i alle de her forskellige måder at følge på. Blogs- Instagram- Facebook og hvad der ellers er. Jeg har fulgt med på din Facebook, og nu prøver jeg om jeg også kan finde ud af at følge med her. 😍🌺

    SvarSlet
  10. Meget smukt Birgitte. Må descærre "nøjes2 med 2 lodder.
    Kh Birgitte

    SvarSlet
  11. Jeg er sikker på at min coolmint the vil trives i denne smukke thekande �� Kh Gitte

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte